Lancering campagne ‘Auto AAN, Tinder UIT’

Tinder

Bijna 15% van de auto-ongelukken in de spits wordt veroorzaakt door Tinderende mensen. Dit is gebleken uit onderzoek van de Universiteit van Frankfurt. Daarom start Verkeer Veilig Nederland vandaag een campagne met als thema ‘Auto AAN, Tinder uit’.

FemmeFrontaal editors Odiel en Evelin zijn gevraagd als boegbeeld voor de campagne voor veilig Tinderen én autorijden. “Playing hard to get is niet meer van deze tijd. We leven in een 24/7 economie, dus je wilt altijd snel reageren, ook op een flirt. Dat begrijpen we, maar verstandig is het niet. Zeker niet in het verkeer want een ongeluk zit in een klein hoekje”, zegt Odiel. “Tuurlijk, we begrijpen dat alles ‘kapot kan’, maar Tinderen doe je toch echt ook op een P”, vult Evelin aan.

Omdat de doelgroep van Tinder en FemmeFrontaal overeenkomen, veel singles tussen 25 en 55 jaar, is gekozen voor deze unieke samenwerking. Programmamanager Janneke: “Vanaf nu kan iedereen met de app ‘Auto AAN, Tinder UIT’ zijn smartphone in Tinder-modus zetten, daarmee staat de Tinder-app stil tijdens het rijden.”
VVN plaatst ook langs de belangrijkste forenzen routes billboards van Odiel en Evelin waarin zij automobilisten verleiden de Tinder-modus aan te zetten. De billboards zijn duidelijk te herkennen aan de zwart/wit foto’s van de dames met daarop in 3D grote gele letters met de tekst: Auto AAN, Tinder UIT. Nu maar hopen dat dit niet voor te veel afleiding zorgt…

Comments

comments

More from Femme Frontaal
2017 Pirelli-kalender, onze favoriet: Robin Wright!
Al 50 jaar maakt bandenfabrikant Pirelli jaar in jaar uit kalenders met...
Read More
Leave a comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *