Citroën x ELLE

Kijk, als vrouwelijke auto-lovers willen wij natuurlijk serieus genomen worden. Geen barbie roze wagens met een fluffy stuurwiel en dat soort fratsen. Maar als er dan een zeer stoere auto op de markt komt met kleine Cherry Pink details maakt ons hart toch stiekem een klein sprongetje.

Special Edition

We hebben het over de nieuwe samenwerking tussen Citroën en het mode magazine ELLE. Deze twee grote namen zijn een samenwerking aangegaan daar is iets moois uitgerold. De nieuwe special edition Citroën C3, niet alleen de meest verkochte Citroën van het moment, maar ook nog gewoon een vette bak. Kunnen we ons de eerste versie nog herinneren? Met die gekke bobbels aan de zijkant? Misschien waren die bobbels even wennen, maar tegenwoordig is de C3 niet meer uit het straatbeeld weg te denken. De C3 x ELLE is tot stand gekomen door een in Frankrijk actieve ‘ELLE Active Forum’. Wat staat voor ‘Women in Society’.

Trendsetter

De auto kenmerkt een mix van beide merken. De twee verschillende stijlen zijn duidelijk terug te zien in het design. Het gedurfde, comfortabele van Citroën in combinatie met het stijlvolle en modieuze van ELLE. Het modeblad staat bekend om het trendsetten. Waar deze wagen een goed voorbeeld van is.

Cherry Pink is altijd goed

De nieuwe C3 x ELLE is verkrijgbaar is de populairste C3 kleur. Maar hier hebben de merken het niet bij gelaten. Zowel binnen als buiten zitten Cherry Pink details verwerkt. Wij vinden het fantastisch.

De nieuwe auto is van alle technische snufjes voorzien en is te koop vanaf €20.450,-

Comments

comments

Written By
More from Manouk Clark
De nieuwe Aston Martin Vantage: power, beauty & soul? CHECK!
We mogen weer iets toevoegen aan ons verlanglijstje: de nieuwe Aston Martin...
Read More
Leave a comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *