Interview: Odiel x FrankNews

FemmeFrontaal is al heel wat jaren te vinden op het wereld wijde web en Odiel heeft in de tussentijd niet stil gezeten. Dit jaar blies zij leven in DAILY DRIVE MEDIA: een marketingbureau dat gespecialiseerd is in post-demographic marketing. Een aanpak die in de automotive industrie nog in de kinderschoenen staat, aangezien de grote automerken en -bedrijven nog altijd vasthouden aan veilige, maar conservatieve marketing methoden. FrankNews interviewde Odiel over haar marketingvisie, de mannenwereld, hokjes denken en storytelling.

Lees het interview HIER!

Comments

comments

Lees ook:  Maak kennis met de snelste (en duurste) elektrische cabriolet: de Maserati GranCabrio Folgore
More from Rowan Peperkamp
Dua Lipa x Jaguar: wij waren erbij!
Op 3 september kregen we – ofwel hoofdredacteur Odiel –  de kans...
Read More
Leave a comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *