100 jaar bestaat het Italiaanse superautomerk Maserati. En dat vieren de Italianen groots. Op dit moment door zeven fotopagina’s te publiceren in een speciale uitgave van het Amerikaanse sportmagazine Sports Illustrated.
“We zijn in 2014 aan onze volgende 100 jaar begonnen met de lancering van onze Super Bowl commercial, Strike, met daarin de volledig nieuwe Maserati Ghibli. We gaan verder op dat elan door mee te werken aan een ander, opvallend cultureel icoon, de Sports Illustrated Swimsuit 50th Anniversary uitgave,” vertelde Harald Wester, CEO van Maserati.
Francesco Carrozzini , Italiaanse topfotograaf, schoot de opnames voor Maserati in Los Angeles. De ‘Beyond the Swimsuit’ beeldrapportage van zeven pagina’s geeft scenes weer uit het dagelijkse leven van één van de beroemdste Duitse vrouwen ter wereld, Heidi Klum. “Ik heb veel plezier beleefd aan het rijden in die nieuwe Maserati’s”, vertelde een enthousiaste Heidi Klum.
In de fotoshow zie je haar als racechick op zoek naar adrenaline met de GranTurismo MC Stradale Trofeo, als businesslady met de iets schattige doch zakelijke Ghibli S Q4 én als filmster met de chique Quattroporte Zegna Limited Edition.
Stiekem zijn we stikjaloers *knipoog*, waarom moet je eerst een filmster worden om voor deze gave autoprojecten te worden uitgenodigd? Enfin, dromen mag… En die Ghibli, die staat op de bucketlist van FemmeFrontaal in 2014!