Doutzen Kroes in modecampagne Mercedes-Benz

Net als de mode loopt Mercedes-Benz alvast vooruit op haar hybride-collectie van 2016 met in de hoofdrol Doutzen Kroes als ‘meest inspirerend en creatief talent’ uit de fashionindustrie. Doutzen speelt de hoofdrol in de kleurrijke modecampagne ‘Hybrid by Nature’ met de onlangs geïntroduceerde Mercedes-Benz GLC.

Doutzen Kroes over haar rol: “Ik ben echt trots om het nieuwe gezicht van de Mercedes-Benz GLC PLUG-IN HYBRID te mogen zijn. Zoals je ziet is het een prachtige auto en ik waardeer het dat deze auto milieuverantwoord is, net als ikzelf! Ik ben me er altijd van bewust de kraan niet te lang open te laten staan en ik sta er bij stil hoe ver ik rijd. Hoewel ik houd van autorijden, vind ik het ook belangrijk om stil te staan bij het milieu. Daarom past deze auto ook zo perfect bij mij.”

Mercedes-Benz Fashion ‎Engagement Spring/Summer 2016
Mercedes-Benz Fashion ‎Engagement Spring/Summer 2016

Het brein achter de campagne is de legendarische Franse moderedacteur en stylist Carlyne Cerf de Dudzeele. Het project met Carlyne Cerf de Dudzeele is Mercedes-Benz’ 17e modecampagne. De autofabrikant begon deze traditie ooit om haar samenwerking met meer dan 50 internationale mode-evenementen wereldwijd te onderstrepen. Designers waar Mercedes-Benz eerder mee samenwerkte zijn onder andere Mario Testino, Collier Schor, Terry Richardson, Tilda Swinton, Karlie Kloss en Joan Smalls.

Mercedes-Benz Fashion ‎Engagement Spring/Summer 2016
Mercedes-Benz Fashion ‎Engagement Spring/Summer 2016

Ook Dr. Jens Thiemer, Vice President Marketing bij Mercedes-Benz, is in zijn nopjes met de samenwerking met ons topmodel: “Doutzen Kroes en de Mercedes-Benz GLC Plug-In Hybrid hebben niet alleen hun wondermooie verschijning met elkaar gemeen; ook het duurzame bewustzijn verbindt de twee met elkaar in onze nieuwe modecampagne ‘Hybrid by Nature’. Allebei staan ze voor duurzaamheid, wat nooit een saai of moraliserend onderwerp is, maar onderdeel vormt van onze levensstijl en ons begrip van moderne luxe.“

Mercedes-Benz Fashion ‎Engagement Spring/Summer 2016
Mercedes-Benz Fashion ‎Engagement Spring/Summer 2016

De afgelopen 20 jaar heeft Mercedes-Benz zichzelf wereldwijd opgeworpen als partner van diverse mode-events. Momenteel is het merk betrokken bij meer dan 50 modeplatforms in ruim 50 landen. Voorbeelden zijn de Mercedes-Benz Fashion Weeks in Peking, Madrid, Amsterdam, Tokio, Istanbul en Berlijn, evenals het vermaarde “Festival International de Mode et de Photographie” in Hyères. Van 3 juli tot 13 juli is er weer een Amsterdam Fashion Week in Amsterdam! 

Lees ook:  Dit zijn de meest opvallende zaken rondom verkeersboetes in 2025

Comments

comments

Written By
More from femmefrontaal
Vrouwen betalen meer bij autogarage dan man
Vrouwen betalen meer bij een autogarage dan de man. Vrouwelijke klanten betalen namelijk...
Read More
Leave a comment

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *