Bijna 40% van de Nederlanders laat zich namelijk adviseren of helpen door hun partner, vrienden of familie. De grootste teleurstellingen na de aankoop van een auto zijn onvoorziene kosten voor reparatie en onderhoud. Daarnaast zegt een derde van de ondervraagde autobezitters te maken te hebben gehad met een miskoop, een kat in de zak, doordat ze bijvoorbeeld veel te veel geld hebben betaald voor een auto. 9% geeft aan geen prettige ervaring te hebben gehad met de autoverkoper en 8% heeft zich verkeken op de grote van een auto of hij reed toch niet zo fijn. Dit onderzoek is uitgevoerd door de ANWB onder ruim 1000 autobezitters.
Als blijkt dat 40% van de Nederlanders zich laat adviseren door vrienden en familie en 30% van de ondervraagden een miskoop doet… Dan gaat er iets niet goed, en is het advies van vrienden en familie misschien niet altijd de juiste. Wil jij door FemmeFrontaal geadviseerd worden bij de aanschaf van een auto? Een miskoop voorkomen? Schakel de FemmeFrontaal Car Stylist in en samen gaan wij op zoek naar jouw prins op het witte paard, maar dan op wielen! Klik hier voor meer informatie: Car Stylist.