Tomorrowland is natuurlijk één van de bekendste en meest geliefde festivals in Europa. Dit jaar bij ons “om de hoek” in België. Je komt er mensen tegen vanuit allerlei verschillende landen en de hotste DJ’s van het moment. Om er dit jaar nog een schepje bovenop te doen ging Mazda op zoek naar nieuw talent in de wereld van electronic dance muziek.
Waar het EDM tijdperk begon bij het wereldwijd bekende concept van warehouse parties komen liefhebbers nu iedere jaar samen op dit overvolle en energieke festival. Een goede bass en combinaties van deep house, trance, techno en noem het maar op maken voor een goed feestje. Binnen EDM draait het allemaal om het omhelzen van nieuwe geluiden, technologie, ideeën en natuurlijk ook mensen. Tomorrowland is hier dan ook de perfecte plek voor. Mazda droeg daar dit jaar aan bij met The Mazda Sound Of Tomorrow Island. “It’s a unique opportunity for young, talented artists from around Europe to perform the set of their lifetime on the Mazda stage in front of a big crowd at one of the world’s most famous festivals,” zegt Mazda Motor Europe Vice President Communications Wojciech Halarewicz.
Als de enige automotive sponsor van het festival moest Mazda natuurlijk wel iets bijzonders doen. Met de wedstrijd krijgt nieuw talent vanuit heel Europa een kans in de EDM wereld. 20 up-and-coming DJ’s stonden afgelopen juni in de finale in Barcelona en zes van hen kregen afgelopen weekend hun eigen tijd op het Mazda Sound Of Tomorrow Island #MazdaSounds. Uit meer dan duizend inzendingen won This is CROB uit Amsterdam een felbegeerde plaats op het Mazda podium op Tomorrowland! Maar ook de overige deelnemers hebben een geweldige ervaring erbij, ze werden namelijk allemaal begeleidt door Lost Frequencies en andere pro’s uit the bizz.
Het beleven van nieuwe ervaringen doe je op het festival met al je zintuigen. Ook de MX-5 speelt hier op in met als ambassadeur Lost Frequencies!