Of ze al een rijbewijs in de pocket hebben, geen idee! Maar de populaire meidengroep Blackpink – bestaande uit Jisoo, Jennie, Rosé en Lisa – wordt vanaf nu op haar wereldtournee gesponsord door het automerk Kia.
Terwijl de Koreaanse meidengroep dit jaar de wereld afreist, organiseert Kia allerlei activiteiten rondom de concerten. Het automerk kondigt daarnaast niet alleen een samenwerking met Blackpink aan, maar gaat in 2019 ook in zee met andere K-Pop-artiesten. Als ze maar uit Korea komen, aanstekelijk dansen en felgekleurde outfits dragen. Geen idee wat K-pop is? K-Pop staat voor Korean Pop en is een mix van elektronische, hiphop-, pop-, rock- en r&b-muziek, met allerlei audio-visuele effecten. Van de populariteit van Blackpink sla je steil achterover, één clip levert al 780 miljoen views op!
“Kia is samen met K-Pop een van de succesvolste exportproducten uit Korea; BLACKPINK past daarom ook perfect bij ons merk. Zij zijn een van de meest dynamische, stijlvolste en populairste acts ter wereld. Deze samenwerking geeft Kia de unieke mogelijkheid om de merkbekendheid bij een jongere generatie te vergroten”, zegt Yong-Won Cho, Chief Marketing Officer van Kia Motors Corporation.
Blackpink in Nederland!!!
Aangezien de prijs van een concertkaartje van Blackpink in Nederland voor nogal wat huishoudelijke opschudding heeft gezorgd (duur!), biedt Kia fans de mogelijkheid er nog eentje te bemachtigen voor het concert in AFAS LIVE op 18 mei aanstaande. Dus wil je als ouder je puberdochter of zoon verrassen – the power of surprise? Vanaf 30 april staan alle seinen op groen op de social media kanalen van Kia Motors Nederland om er eentje te scoren!