Soms, heel soms, kom je een commerciële video van Nederlandse makelij tegen die best leuk is, niet briljant maar wel het delen waard, zo ook deze: The roar of a tiger versus the roar of a Porsche.
Dit is het brein van Sarah. Ze heeft een E.E.G monitor op en is geblinddoekt. Dokter Robert v/d Linden doet bij haar onderzoek naar het effect van geluid emoties. Hij vergelijkt de brul van een tijger versus de brul van een Porsche motor.
En wat blijkt, oh my God, zowel de tijger als de Porsche roepen bij de dame angst op! Dat van die tijger dat begrijpen we. Maar dat het gebrul van een GTS ook angst oproept, dat betwijfelen we. In de video zien we haar in de Porsche toch écht gieren van blijdschap en adrenaline! Een second-opnion graag (knipoog).
Porsche. Uncommon. is een campagne die laat zien dat Porsches buitengewone auto’s voor bijzondere mensen zijn. Om van A naar B te komen, zijn er volop mogelijkheden. Porsche rijders kiezen er echter bewust voor om van elke rit iets speciaals te maken.