• team FemmeFrontaal
  • nieuwsbrief
  • Adverteren
FemmeFrontaal - De nummer 1 Automagazine voor de vrouwelijke kijk op auto's
  • nieuws
  • rij-impressies
  • blogs
  • lifestyle
  • roadtrips
  • samenwerkingen

merk, nieuws 26 april 2017 25 april 2017

Check de Abarth 595 Pista, pocket rocket first class!

by Femme Frontaal

Abarth introduceert in gelimiteerde oplage een pocket first class: de Abarth 595 Pista! Pista (niet pasta) is italiaans voor circuit. Zijn roots, waar het…

Read More
8
lifestyle, luxe auto's, merk, rij-impressies, schattige auto's, trouwauto 8 juni 2014 27 oktober 2015

Abarth 695 Maserati Edizione: Kick ass

by Evelin Dorssers

Fiat weet wel wat lekker is. Naast vaste partner Abarth is het merk ook niet vies van een ménage à trois. Dit keer is Fiat niet alleen met Abarth maar óók met Maserati het bed in gedoken. Ik kijk nu naar de liefdesbaby die hieruit voort is gekomen: De Abarth 695 Maserati Edizone.

Read More
8.4
eerste auto's, lifestyle, merk, rij-impressies, schattige auto's, sexy auto's, snelle auto's 21 oktober 2012 18 november 2015

Abarth 500: Go Mario Kart!

by Odiel Mennink

En jij dacht dat de 500 gewoon een snoezig autootje was? Buckle up! Het guitige snoetje en het hobbelige rijgedrag hebben plaatsgemaakt voor een vette bek, strakke wegligging en Danoontje Powerrrr in de Abarth 500.

Read More

femmefrontaal

FemmeFrontaal
17 mei stond helemaal in het teken van Aston Marti 17 mei stond helemaal in het teken van Aston Martin. @rowan.jpg stond die bewuste dinsdagochtend met een gezonde dosis adrenaline op de Bilster Berg Track in Duitsland. Een 4,2 kilometer lang circuit met 29 bochten en een hellingsgraad van 26(!) procent. Tel daar een Aston Martin DBX 707 én een Vantage bij op en je hebt het perfecte recept voor een dagje knotsgekke Spielerei. 

Om kamikaze acties te voorkomen, stond er een team aan coureurs paraat om haar de fijne kneepjes van het gooi-en-smijtwerk te leren. Niemand minder dan Fabian Vettel - jup, de broer van - coachte Rowan door slalomparcours en chicanes. 

Het verhaal lees je door op de link in onze bio te klikken!
De machtige drietand siert op een nóg machtigere De machtige drietand siert op een nóg machtigere kleur: Grigio Maratea Matte. Houden we van, maar kost als optie een schamele 18.150 euro. Prachtige lak, al zie je wel élke streep regenwater zitten. Boek er dus ook gelijk maar een privé-poetser bij. Of laat hem schoon in je garage staan. Meer details weten over deze Maserati Ghibli Trofeo? Check de #linkinbio 🤌🏼
Het interieur van de #maseratighiblitrofeo getuigt Het interieur van de #maseratighiblitrofeo getuigt van pure ambacht. Alle materialen voelen luxe en het ruikt er naar een schoenenwinkel waar ze enkel het beste Italiaanse leder verkopen. Het zit ‘m in de details. 🇮🇹 Meer weten? Check de link in bio.
Dit was weer zo’n wagen waar we al máánden naa Dit was weer zo’n wagen waar we al máánden naar uitkeken: de Maserati Ghibli Trofeo. Momenteel de dikste Maserati – oké, los van de buitenaardse MC20 – van het gamma. A real Italian stallion. Zéker in de Trofeo-variant. Het werd een bijzondere rit, aangezien dit de laatste Maserati is die gebouwd wordt met de V8-motor van Ferrari. Einde tijdperk, zeg maar. En daar moesten we even van genieten. 🤌🏼 Meer weten over deze #maseratighiblitrofeo? Je leest het via de link in bio. 🇮🇹🍕
Met de komst van de Mercedes’ elektrische EQS is Met de komst van de Mercedes’ elektrische EQS is er mijns inziens een keerpunt gekomen als gaat om range-anxiety, oftewel: angst dat je met een lege accu strandt. In mijn testperiode waar ik van hot naar her ben gereden, heb ik er misschien één keer aan gedacht de Mercedes op te laden. Het hoefde namelijk niet direct. Dit is het gemak en de vrijheid die ik zoek met een elektrische auto. Te gekke 📸 @mevrouwnoord Meer over de #MercedesBenzEQS zie link in bio 🔥
Slimme software en intuïtieve techniek zijn twee Slimme software en intuïtieve techniek zijn twee belangrijke kenmerken van de EQS. Ik zweer je, één blik op de hyperscreen en je mond valt open😻. Het dashboard is van rechts naar links compleet gevuld met een immens digitaal infotainmentsysteem. Het scherm strekt zich praktisch over het hele dashboard uit.  Awesome 📸 door @mevrouwnoord 
Meer over de #MercedesBenzEQS zie link in bio 🔥
De EQS is een auto die de tongen losmaakt 🔥. Yo De EQS is een auto die de tongen losmaakt 🔥. You love it, or you hate it. De styling is overweldigend, en rijdend tussen alle confectie auto’s in Nederland zwaar overdressed. De EQS is volgens Mercedes voorzien van het ‘one-bow’ design en brengt de coupé-look tot het alleruiterste. Ik vind vooral dat het resultaat een rolletje mag hebben in een leuke sci-fi. Lees de volledige rijtest op onze site, link in bio.

📸 @mevrouwnoord ❤️
“Helemaal dakloos rijden door de rimboe doe ik i “Helemaal dakloos rijden door de rimboe doe ik in 4XE door een druk op de knop ‘Sky one-Touch Power Top’. Of je nu achterin zit of voorin, het dak gaat volledig open, van voorruit tot achteruit.”
Maar achterin klimmen is ook een prima idee Lila 😃 

#jeepwrangler #jeepwrangler4xe #rubicon #rijtest
“Menig Tesla-rijder keek me dan ook venijnig aan “Menig Tesla-rijder keek me dan ook venijnig aan toen de laatste oplaadpaal in de straat al bezet bleek. Door een vervuilende Jeep? Nee, niet iedere stekkerauto 🌱 ziet er buitenaards uit.” Lees de volledige rijtest van @odielmennink op de website 🕸

#Jeep #jeepwrangler4xe #review #rijtest #femmefrontaal
R I J T E S T | Toen #Jeep een plug-in hybride van R I J T E S T | Toen #Jeep een plug-in hybride van de #Wrangler aankondigde, zal menig off-road liefhebber zijn of haar wenkbrauwen hebben gefronst. Maar hé, ook Jeep moet mee met zijn tijd. En voor een auto die zijn sporen vooral in de natuur achterlaat, is CO2-vrij rijden heel logisch 🍃. Met de bijpassende naam 4XE (‘four-by-E’) #Rubicon test Odiel de rebels stoere stekkerheld van Jeep. 

Voor de rijtest check je de link in bio 🌐
De HR-V e:HEV sluit zich aan bij de Jazz en de CR- De HR-V e:HEV sluit zich aan bij de Jazz en de CR-V, die alleen nog maar beschikbaar zijn met een hybride aandrijflijn. Deze aandrijflijn bestaat uit twee compacte, krachtige elektromotoren die samenwerken met een 1,5-liter benzinemotor, een lithium-ion batterij en een CVT-bak. Deze techniek is gebaseerd op de jarenlange hybride-ontwikkeling in Honda raceauto’s én in de Formule 1 en dat gooit hoge ogen. Lees de volledige rijtest van @rowan.jpg op femmefrontaal.nl
Het nieuwe ontwerp van de Honda H-RV e:HEV getuigt Het nieuwe ontwerp van de Honda H-RV e:HEV getuigt van oog voor detail. Zo hebben de ontwerpers meer aandacht besteed aan de kleinste dingen; zoals een gesloten lijn die vanaf de motorkap en de spatborden naadloos overloopt in de schouderlijn. Op deze manier worden de strakke oppervlakken niet onderbroken door onnodige schaduwen. De auto lijkt een mix met een Mazda, terwijl de lichtsignatuur aan de achterkant me juist weer heel erg doet denken aan een Kia. Lees de volledige test van @rowan.jpg op FemmeFrontaal.nl
Meer laden… Volgen op Instagram

Meest recente berichten

  • Speels comfort: dit zijn de nieuwigheden van de Ford Focus ST-Line
  • Kia Ceed Sportswagon: lekker volstouwen én mee op reis!
  • Dit is de gloednieuwe Peugeot 408 (en wij mochten al even kennismaken)
  • Rijtest Mercedes-Benz EQB: Even bijtanken met een elektrische zevenzitter
  • Vanaf volgend jaar parkeerkorting voor elektrische auto
Ad

Spreker automotive

Ad

Pagina’s

  • disclaimer
  • home
  • nieuwsbrief
  • privacy
  • samenwerkingen
  • team FemmeFrontaal

Vind jouw auto

Abarth Alfa Romeo Alpine AMG Aston Martin Audi Bentley BMW Citroën DS Fiat Fisker Ford Honda Hyundai Infiniti Jaguar Jeep Kia Lamborghini Land Rover Lexus Maserati Mazda McLaren Mercedes-AMG Mercedes-Benz MINI Mitsubishi Nissan Opel Peugeot Porsche Range Rover Renault Rolls-Royce Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Tesla Toyota Volkswagen Volvo

Nieuwsbrief

Over FemmeFrontaal

FemmeFrontaal is hét online automagazine voor de vrouwelijke kijk op auto's. Geen verhalen over ingewikkelde technieken of louter pk-jargon, maar verhalen en rij-impressies van vrouwen - voor vrouwen én mannen - met liefde voor auto's.

© 2011-2022 | www.femmefrontaal.nl | All Rights Reserved
Back to top
  • nieuws
  • rij-impressies
  • blogs
  • lifestyle
  • roadtrips
  • samenwerkingen
  • team FemmeFrontaal
  • nieuwsbrief
  • Adverteren
We gebruiken cookies op deze website om je een betere ervaring te bieden. Door op 'Accepteren' te klikken ga je akkoord met het gebruik van cookies op deze website.
Cookie settingsAccepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN