Vanaf mei pas verkrijgbaar en nu al een kaskraker in de voorverkoop: de nieuwe Renault Espace. FemmeFrontaal mocht met trucklady Eline de Vries gisteravond in het Zaantheater even snuffelen aan de meest exclusieve Renault.
In aanloop naar de nationale introductie van de nieuwe Renault Espace, is Renault een unieke samenwerking aangegaan met Nederlands Dans Theater en ondersteunt hun nieuwe moderne balletvoorstelling ‘Symphysis’ met de nieuwe Renault Espace. Een waanzinnig prachtige, creatieve en humoristische voorstelling vol passie en dynamiek onder leiding van creatief directeur Paul Lightfoot.
“Met zijn esthetiek en design heeft de Renault Espace alles te maken met dansen”, volgens Renault. Maar ook de doelgroep waar Renault met de Espace op mikt vindt cultuur, kunst en verfijning belangrijk. Vijftig tinten grijs liep dan ook rond in de met paars beklede lounge in het Zaantheater speciaal voor relaties, klanten en pers ingericht om alvast kennis te maken met de zevenzitter. We aten paarse chips en macarons, hadden een paars polsbandje om en zaten in een paarse Renault Espace. Kortom paars – Noir Améthyste – is dé modekleur van het jaar volgens de Fransen en daarom ook de ‘signature’ kleur voor de meest luxe versie van de Espace, de Initiale Paris. En als je goed kijkt lijkt hij overdag zwart en ’s avonds onder de schittering van de maan, paars.
Renault Nederland organiseert van medio maart t/m medio april exclusieve Espace previews in diverse theaters in den lande voor gasten van onze dealers en relaties van Renault Nederland. De nieuwe Renault Espace staat later dit voorjaar in de showroom.
Photocredit to the max: Eline de Vries.