Kia: ‘The Power of 25’

Hoera! Kia is 25 jaar in Nederland en viert dat op een bijzondere manier met The Power of 25 campagne. In de eerste video uit de reeks zien we Kia-ambassadeur Johnny de Mol in gesprek met een bijzondere gesprekspartner. Samen blikken ze terug op hun 25e levensjaar.

“Op je 25e sta je midden in het leven. ‘The Power of 25’ noemen wij dat. Je bent oud genoeg om de juiste keuzes te maken en jong genoeg om de wereld te willen veroveren. Wij zijn daarom op zoek gegaan naar krachtige verhalen die dit gevoel omarmen en voor progressie en individualiteit staan. Een mentaliteit die volledig past bij het merk”, vertelt Maaike Aarts, Manager Communications & PR van Kia. Hieruit is een concept ontstaan, waarbij Kia-ambassadeurs Johnny de Mol en Jacco Eltingh beide inspirerende gesprekspartners toegewezen hebben gekregen in ieder hun eigen film.

Een groter contrast bestaat niet

In de eerste film rijdt Johnny de Mol (39) door een prachtig Nederlands landschap met de Iraanse Akram Beiramvand (56) op de bijrijdersstoel. Samen blikken ze terug op hun 25e levensjaar. Waar Johnny noemt ‘vooral veel gelachen’ te hebben op zijn 25e, zag Akram’s leven er heel anders uit toen ze 25 was. Ze zat toen in de gevangenis, omdat ze vocht voor mensenrechten in Iran. De duidelijk aangeslagen Johnny en zijn bijzondere gast delen vervolgens mooie levensadviezen met elkaar. Een interessant gesprek, mede door het feit dat het contrast tussen beide niet groter had kunnen zijn.

Bekijk de eerste video hier.

 

Lees ook:  Dit zijn de meest opvallende zaken rondom verkeersboetes in 2025

Comments

comments

More from Rowan Peperkamp
Ferrari’s nieuwe Spiders: de 812 GTS en de F8 Spider
Terwijl de rest van autoindustrie zich druk bezighoudt met de elektrificatie en...
Read More
Leave a comment

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *