Leaf it to Nissan, de comeback van een pionier
byMet de derde generatie Nissan Leaf belooft Nissan een frisse start, alsof de pionier uit 2010 zijn dorre herfstblaadjes van zich afschudt. Want de…
Met de derde generatie Nissan Leaf belooft Nissan een frisse start, alsof de pionier uit 2010 zijn dorre herfstblaadjes van zich afschudt. Want de…
De Nissan Micra is terug! Elektrisch, compact en helemaal afgestemd op de stad. Tijdens een testrit in Rotterdam kon Evelin ervaren hoe de auto…
Stel je voor: Rome, lentetemperatuurtje, espresso in de hand, en een rij glimmende Nissans die wachten om getest te worden. Een dag uit het…
Voorheen scheurde Suzan Veldhuis, directeur van een technische academie op een hogeschool, van afspraak naar afspraak in haar BMW 1-serie. Toch zocht ze iets…
Hij is volledig elektrisch, heeft een fors toegenomen rijbereik én hij is knapper geworden. Nissans elektrische trots en het icoon van Nissan Intelligent Mobility:…
Ken jij de Nissan Micra nog als de auto waar je oma in reed? Gaaaaaaap. Nissan begreep dit gevoel en gooit het roer radicaal…
Hoe Nissan’s nieuwe ‘cashcow’ van buiten smoelt weten we sinds de lancering in november. Belangrijker is HOE hij voelt! Of de nieuwe QASHQAI de FemmeFrontaal kofferbaktest overleeft? Of hij überhaupt wel pump-proof is? En of hij een beetje pit heeft? Om dit te testen vloog FemmeFrontaal naar Spanje om de beentjes van de nieuwe Nissan QASHQAI eens flink te strekken.
Nissan’s best kept secret werd donderdag stipt om 15h15 onthuld in Londen. QASHQAI the sequel. FemmeFrontaal was erbij! Erg benieuwd waren we naar zijn nieuwe looks (smashing?), gadgets (facebooken on board?), veiligheid (uit zichzelf inparkeren?) en ruimte (voldoende voor vijf kids met krat weekboodschappen?).
Gekleed in het zwart en gewapend met een zwaard snijdt hij elk bochtje messcherp af. FemmeFrontaal meets Zorro on Wheels. Bewonder zijn rond gespierde lijf, zijn zwoele stem en zijn vlijmscherpe signature ‘Z’… We testen de lekkerste roadster uit de Nissan-klas, de Nissan 370Z.
Bij Nissan zijn ze er achter; vrouwen houden ook van auto’s! Via Facebook, Twitter en Pinterest lanceerde Nissan de nieuwe Micra met de #MicraAttitude-campagne. In zes weken tijd werden 30 miljoen mensen bereikt.
