Mazda CX-3: Je favoriete jeans
byJij hebt er vast eentje in je kast liggen: een favoriete jeans die je zowel aantrekt naar je werk als naar de kroeg. Zo’n…
Jij hebt er vast eentje in je kast liggen: een favoriete jeans die je zowel aantrekt naar je werk als naar de kroeg. Zo’n…
Slechts 14% van de eigenaren van een Mazda6 is vrouw. Huh?! Ladies, zien jullie nu een fantastisch mooie auto voor business en familie over…
Met de lancering van de nieuwe Mazda MX-5 opende Mazda begin september Mazda Space in Barcelona. Twee maanden later is FemmeFrontaal terug voor een Mazda2 Design Workshop én een rondje rijden in de nieuwe Mazda2!
Mooie auto’s op de markt brengen. Mazda is doing it right. Het is publiek geheim dat wij bij FemmeFrontaal tevreden zijn over de laatste telgen uit de Mazda familie. De Mazda 6 viel in goede aarde bij Odiel, en ondergetekende is nog altijd enthousiast over de all new Mazda 3. En aan dat lijstje voegen wij nu ook de Mazda CX-5 toe!
Diep in de nacht in El Born, de meest hippe wijk van Barcelona, werd op 4 september de gloednieuwe Mazda MX5 onthuld. En wat zien we? Een object van begeerte! Met de vierde generatie MX5 zet Mazda écht een waanzinnig verleidelijke roadster in de markt.
Wanneer je lekker op één oor ligt wordt de compleet vernieuwde Mazda MX5 aan de wereld getoond! Op donderdag 4 september om 03h00 in de ochtend in Barcelona, om precies te zijn. En FemmeFrontaal is erbij!
De tijd dat Mazda’s anoniem vormgegeven waren, is voorbij. Dat bewees Mazda al met de Mazda CX-5 en de Mazda6. Nu presenteert de autofabrikant uit Japan de nieuwe Mazda3. Kodo – Soul of Motion, noemt Mazda het design. Hoe dan ook, we like!
Ik begrijp nu waarom de Mazda MX5 de bestverkochte cabriolet is ter wereld. Ze is smart, sexy en laid back. En met de jaren gaat ze er steeds beter uitzien. En kijk ook eens goed naar de kleur van onze testauto? Classy as hell! Je kunt je voorstellen dat de MX5 FemmeFrontaal paste als een little blue dress…
Welkom aan boord van de gloednieuwe Mazda6. Het topmodel van Mazda dat in niets meer lijkt op zijn voorganger. ‘Zoom zoom’ staat voor innovatieve vroom vroom. Kodo staat voor ‘ziel van de beweging’ en ‘jinba ittai’ staat voor het gevoel tussen auto en bestuurder. Bijna auto-emocion zou je zeggen, maar dan op zijn Japans!