Publiceer je content op FemmeFrontaal. Met meer dan 100.000 bezoekers per maand, een jurylidmaatschap in het internationale Women’s World Car of the Year en het Nederlandse Zakenauto van het Jaar, behoort femmefrontaal.nl tot de invloedrijkere online magazines binnen de mobiliteitsbranche.
Hoe vind je jouw publiek en overtuig je hen op een geloofwaardige manier? Als ervaren content coureurs klimmen wij graag voor je in de pen voor impactvolle teksten of pakken we onze camera erbij voor een pakkende content op video.
BEREIK
Met een bereik van meer dan 100k op FemmeFrontaal bieden we jou de mogelijkheid om op ons platform je publiek te bereiken en te enthousiasmeren met pakkende content. FemmeFrontaal sprint zo hard als nodig om jouw deadline en targets te halen.
De jarenlange ervaring van FemmeFrontaal.nl binnen de automotive uit zich in ijzersterke, onderscheidende concepten en formats. – Kia Motors Nederland
PROFIEL BEZOEKERS
We bereiken autoliefhebbers – maar ook mannen en vrouwen die niet ieder weekend hun V6 aaien. De reguliere autokoper dus. Onze bezoekers zijn vrouwen en mannen (60%/40%) in de leeftijdscategorie 28 – 49. Hoog en middelbaar opgeleid, WELVAREND (A – B1 – B2) en lifestyle en maatschappelijk bewust.
IMPACT
Met een publicatie op femmefrontaal.nl schiet je niet met hagel. Onze bezoekers kenmerken zich door hun betrokkenheid, interesse in nieuwe (lease)auto’s, reizen, lifestyle maar voor in gadgets en diensten, zoals verzekeringen en producten die te maken hebben met aftersales.
Sinds maart 2021 bereiken we met onze rubriek ‘Femme Frontaal’ ook wekelijks tienduizenden Linda.nl lezeressen. Wat onze brand authority flink heeft verstevigd in de markt.
We bereiken dus niet alleen consumenten, maar interesseren en mobiliseren hen ook. Hiermee biedt femmefrontaal.nl jou toegang tot deze doelgroep consumenten.
Ons team van content coureurs denkt daarnaast mee over hoe we het effect van content kunnen verhogen, door middel van het genereren van leads. Multidisciplinair en via verschillende kanalen richten we de contentcampagnes met een creatief effectieve insteek in, managen het campagneproces en monitoren de resultaten.
MEER INFORMATIE/TARIEVEN
Heb je interesse voor een publicatie op ons platform? Mail dan naar rowan@femmefrontaal.nl / odiel@femmefrontaal.nl – We vertellen je er graag meer over!
We werken daarnaast samen met Mediabureau FemmeFab – de one stop shop in influencer marketing – voor merken die een volledige campagne wensen in combinatie met meerdere vrouwelijke mediatitels.
Samenwerken voor de branded content campagne van SKODA FABIA is erg prettig geweest. – Pubnxt
De samenwerking met Femme Frontaal verliep soepel en naar wens. Er werd snel gereageerd op e-mails en over het eindresultaat ben ik meer dan tevreden. Top dus! – Bart Joosen Searchresult
GREEP UIT ONS PORTFOLIO
Branded content: Achter het stuur? Niet storen!
Voor opdrachtgever T-Mobile schreven we voor hun campagne rondom de iPhone 11 content.
Branded stories op Intagram reels Plus.Minus voor Opel Nederland
In de reels-reeks ‘Plus.Minus.’ ontdekken we voor Opel Nederland de beste oplaadplekken voor jou én je auto.
Branded content: De Relatietest: Peugeot 508 Berline
Voor Peugeot Nederland reden we drie maanden in een nieuwe Peugeot 508. In samenwerking met Peugeot creëerden we een contentkalender voor de campagne, waarbij wekelijks updates verschenen via onze socials. De samenwerking werd afgerond met unieke content – inclusief professionele fotografie, op femmefrontaal.nl.
Branded content: Waarom een auto kopen tijdens een pandemie nog niet zo’n slecht idee is
Voor opdrachtgever DIKS verzekeringen schreven we unieke content waarbij de link werd gelegd met actualiteit (Corona) en de impact op autorijden.
Branded video: Kia Cartalks met Tess Posthumus
FemmeFrontaal heeft in opdracht van Kia Motors Nederland ter introductie van de nieuwe Kia Ceed een video format ontwikkeld. De slogan van de nieuwe Ceed – ‘de beste zet’ – werd in een format gegoten, wat resulteerde in een reeks human interest video’s over ondernemers die vertellen wie hen de beste zet heeft gegeven om dromen waar te maken. cocktaildame Tess Posthumus was onze eerste gast, presentatrice Tatum Dagelet onze tweede gast en mode-activiste Janice Deul onze derde gast in de auto.