Aflevering #3 Kia CarTalks met Janice Deul

CarTalks, een format van Daily Drive Media in samenwerking met Kia, vertaalt de slogan van de nieuwe Kia Ceed – ‘de beste zet’ – in een reeks human interest video’s over ondernemers die vertellen wie hen de beste zet heeft gegeven om hun dromen waar te maken.

Mode-activiste Janice Deul strijdt voor diversiteit in de modewereld. In de derde – en laatste – aflevering van KIA CarTalks vertelt ze over wat haar beweegt en wie haar de essentiële zet heeft gegeven, zodat zij zich kan inzetten op een doeltreffende, respectvolle manier. En, vooral, om zichzelf te blijven. Klaar om geïnspireerd te raken?

Comments

comments

Lees ook:  Van de melkboer of een meesterzet? De Mazda 6e wil meer dan volgen
More from Rowan Peperkamp
Mazda MX-30 e-skyactiv R-EV: Mazda’s antwoord op range anxiety
Je zou het op het eerste oog niet zeggen, maar Mazda’s eerste...
Read More
Leave a comment

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *